tirsdag den 9. april 2013

Jillians 30 day shred - Heidi is gonna get hooot!

Jeg er lidt af en dovenlars, det har vi fået vist godt og grundigt her på bloggen. Men det skal der altså gøres noget ved.

Jeg synes ikke, jeg er tyk. Jeg har ikke et problem med min krop. Men den kunne nu godt tåle at blive strammet op her og der. Og eftersom økonomien ikke er til et fitness world medlemsskab i øjeblikket, må jeg hive op i den gode gamle selvdisciplin og håbe på det bedste.

Jeg startede i dag, faktisk for 45 minutter siden. Jeg har fået anbefalet Jillians 30 day shred. Det er et program der ligger tilgængeligt for alle på youtube. Det strækker sig over 30 (duh) dage. Idéen er, at du følger dette program dagligt. Det er delt op over 3 niveauer, og du kan sådan set starte på hvilket som helst niveau. Men fordi jeg er en svagpisser, er jeg startet på niveau 1, hvor jeg endda fulgte den "assistent" der lavede de "nemme" (REND MIG!) øvelser.

Halvvejs igennem var jeg ved at dø. Virkelig. Jeg troede det skulle være slut. Eller, jeg var i hvert fald klar til at slukke computeren, men det var der råd for, for Jillian vidste vist godt at det var lige omkring nu, at man var ved at dø, for hun sagde (noget i retningen af) (okay, det her er en lettere moderation af hendes udsagn, men det var sådan det lød på mig): "You may think you are about to die now. You reeeally want to turn of the computer (YES!), but if you want to look like us, you can't!". Nuvel, jeg slukkede ikke for computeren. Jeg vil ikke nødvendigvis ligne Jillian - som du nok kender som hende den sindssyge træner fra The Biggest Loser - jeg vil bare gerne strammes lidt op her og der, og slippe for at være ved at dø, når jeg skal tage trappen til femte sal.

Lige nu sidder jeg stadig og pruster, men det går vel over på et tidspunkt. Jeg har også et løbeprogram jeg skal have gang i (igen). Og så overvejer jeg, om jeg også skal følge Jillians Yoga program, men jeg ved ærlig talt ikke om jeg tør, for programmet hedder Jillians Yoga Meltdown, og jeg havde nu håbet på lidt hygge-yoga.

Jeg smider lige videoerne ind, niveau 1-2-3. Så kan i jo overveje om det er noget for jer. Imens i kigger lidt på det, vil jeg ligge mig ned, og aldrig rejse mig igen. Fuck jeg er en svagpisser.




5 kommentarer:

  1. Den prøvede jeg også engang! Men mine knæ kunne ikke rigtig lide det (selvom hun jo nærmest ikke laver andet end at sige 'injuries are NOT a part of the programme!'), og så blev jeg også træt af at skulle gå i bad hver dag, ahæm. Fik jeg nævnt, at jeg ikke har meget rygrad?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber ikke mine knæ giver efter for presset. Jeg er også lidt træt af det der med at skulle i bad hver dag, men nu må vi se - jeg håbe ri hvert fald ikke at jeg skal vaske hår hver dag, det dur jo ikke :p
      Det var den rygrad der.. fuck.

      Slet
  2. Altså jeg er medlem af Fresh fitness, og jeg har sådan et medlemskab hvor man må tage en ven med, så hvis du en dag føler for et træningscenter, så må du sige til, eftersom vi jo er venner og sårn :b

    SvarSlet
    Svar
    1. og venner betaler btw gratis.

      Slet
    2. Seriøst? Det er jo pisse smart.

      Slet