tirsdag den 30. april 2013

Jeg har brug for et heppekor..

.. Og baggrundsmusik!

Vi har alle været der, der sker noget, ikke nødvendigvis noget stort, men noget der gør det nødvendigt at ringe de implicerede op (eller bare dem du har talt med om det før). Du ringer. De tager ikke telefonen. Ikke en eneste af dem. Du prøver så din mor. Din mor som ikke rigtig er inde i emnet, men ikke desto mindre ringer du til din mor (det gør du altid). Hun tager heller ikke telefonen. Så må du jo ringe til en anden. En der ikke ved noget om emnet, en der ikke ved noget om dine tidligere kvaler omkring det her, men en der altid gider lytte (Igår var det Stinna - Tak Stinna).

Derfor føler jeg, at jeg har brug for et heppekor. Et personligt heppekor, et der springer frem til alle livets små øjeblikke. Egentlig leder jeg vel bare efter baggrundsmusik. Jeg vil leve i en film, hvor soundtracket er tilpasset alle tænkelige situationer.

Når jeg bliver single: 


Når jeg gør noget virkelig sejt: 


Når jeg er begejstret: 


Når der ikke er nogen i nærheden, og jeg taler alligevel:


No explanation needed: 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar