torsdag den 25. april 2013

Jeg er en dårlig litteraturstuderende

"Skam dig Heidi" - Det har jeg lyst til at sige til mig selv. Dagligt. For hvad fanden bilder jeg mig lige ind? Min læselyst er væk. Sådan rigtigt væk. Jeg prøver og prøver, men jeg finder altid på noget andet, jeg hellere vil. Og det er ikke bare fordi jeg laver andre vigtigere ting. Næh, jeg ser fjernsyn, jeg går i biografen, og jeg spiser.

Jeg fucking elsker at læse. Men lige nu gider jeg ikke. Det er ikke godt. Det er ikke godt for mig. Det er ikke godt for bøgerne. Det er ikke godt for min bogreol - der ligger virkelig mange halvfærdigt læste bøger. Og det er ikke godt for bloggen - jeg har kunne forstå på nogen af jer, at det specielt var indlæggene om bøger, i godt kunne lide. Undskyld. 

Jeg har planer om at vende stærkt tilbage. Sådan lige om lidt. Jeg har nemlig været så heldig at få lov til at anmelde Jan Sonnergaards nye bog - tak Gyldendal. Efter det vil jeg kaste mig ud i nogle genlæsninger, bare for lige at komme i gang. Og efter det så lover jeg, amar halshug og alt det der, at der kommer flere bog indlæg, der kommer også flere film indlæg. Og ja, bare rolig, jeg skal også nok te mig tosset og tage billeder af det, så i kan se mig fra mine mest charmerende sider. 



Det er det her jeg skal tilbage til, bare uden cigaretterne, de skulle gerne ryge (høhø) inden længe. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar