fredag den 12. april 2013

I'M A FREAKING WARRIOR!

Det er sjovt hvor nemt det er, at finde sin indre kriger frem.

Dine veninder skal bare finde et tilbud på downtown.dk. Det tilbud skal indeholde 2 for 1 til den lokale paintballbane. Så skal du dukke op, og i det sekund du får det gevær i hånden, så er du på. Du snakker taktik, du er ligeglad med det er dine veninder på modsatte hold, de skal bare have tæv. De skal pløkkes i hoved og røv, og vigtigst af alt: Du skal være fucking last man standing!

Det er vist ikke svært at regne ud. Jeg har lige været ude at spille paintball. Vi var ni piger afsted, og vi var hardcore. I tre timer følte vi os som de sejeste mennesker i verden, og det var vi fandeme også.



Adrenalinen pumpede. I det sekund du døde og trådte ind i safezone, så rystede hele din krop. Man råber og skriger, man tager chancer, og man er ligeglad med at man lige har skudt en af sine bedste veninder i ryggen.

Det var så sjovt. Det var hårdt. Det var varmt. Det gjorde ondt (særligt da jeg blev skudt i ryggen - af en fra mit eget hold - på en halv meters afstand. Fuck).

Jeg har blå mærker, og i skrivende stund dunker mit knæ, og jeg har en lille bule der, som jeg håber ikke bliver større, jeg har ikke lyst til at have to knæ i ét.

Paintball er for fedt. Og ja, det gør en smule ondt, men det mærker du først rigtigt bagefter, mens du står i det tænker du kun på hævn.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar