lørdag den 13. april 2013

I have another secret to share..

Kan i huske, da jeg outede mig selv som en Directioner?

Well, vi skal til den igen. Jeg har nemlig lige brugt min lørdag aften på at se Justin Biebers Never Say Never. Og jeg er fan.

Drengen er jo sød. Hold nu kæft. Filmen var et miks af de to verdener. Kendislivet og Biebers forsøg på at holde fast i sin barndom. Jeg ved godt at filmen sikkert startede med at være et "Vi kan tjene pisse mange penge på det her" stunt. Men de er sgu kommet meget godt fra det.

Og ja, jeg er også nødt til at indrømme, at jeg faktisk ikke synes hans musik er forfærdelig. Jeg synes faktisk det er catchy. Jeg er stadig kæmpe Green Day/Paramore/Florence+the Machine/Johnny Cash/Red Hot Chili Peppers/Og så videre-fan. Men jeg kan nu også godt lide ham der Justin Bieber.



Hej, jeg hedder Heidi. Jeg er directioner, belieber og hvad det end hedder når man er Taylor Swift fan (Swifter?). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar