lørdag den 20. april 2013

"Hvad synes du, Heidi?"

Blev jeg spurgt, mens jeg hurtigt stoppede ansigtet med mere mad, for man må jo ikke snakke med mad i munden, og sådan fik jeg bolden sendt videre.

Det er det der med voksne beslutninger der ikke passer mig rigtigt. Det kunne være fedt, hvis den der med mad i munden virkede hver gang, men det gør den jo ikke. Jeg må jo på et eller andet tidspunkt "steppe up" og tage den. Men lige nu vil jeg svælge i, at jeg ikke ville eje et par strømper, hvis ikke min mor købte dem til mig. Jeg vil nyde, at jeg kun har mad i huset i skrivende stund, fordi jeg fik noget med hjem fra min mor. Jeg vil nyde, at jeg i eftermiddags proklamerede (noget så oprigtigt) at jeg gerne ville stå i Parken i aften (Belieber for life).

Jeg vil nyde, at, selvom jeg er tættere på 30 end 20, jeg stadig er lillesøster og yngste barn. Jeg vil lade som om jeg er 14, mens jeg danser rundt til Justin Bieber og One Direction - i min egen lejlighed, sådan smadrede vi så den illusion. Fuck it, jeg har lige fået nye strømper - af min mor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar