onsdag den 3. april 2013

Hvad jeg har lært af Quiz Battle

Jeg har for nylig hentet den der Quiz Battle app. Det har været både godt og skidt for mig.

Jeg har fundet ud af at:

- Jeg er skræmmende god til spørgsmål om Melodi Grandprix
- Jeg er også ret god til svensk musik
- Jeg ved overraskende meget om boksning, selvom jeg aldrig har set en hel boksekamp
- Jeg er absolut ikke god til naturvidenskab
- Jeg er super dårlig til geografi
- Jeg er ret god til at gætte

Jeg har fået bekræftet at:

- Jeg er ret godt inde i Tv-serier
- Jeg er også ret godt inde i spin-offs
- Jeg er ret godt med, når det kommer til de olympiske lege
- Jeg er mega utålmodig når min modstander tager for lang tid om at svare

Quiz Battle har altså både været godt og skidt for mig. Det er en sjov lille overspringshandling her og der, men den tager også tit overhånd. Jeg bruger alt for meget tid på det, og jeg bliver møgsur når jeg taber, eller bare kommer bagud. Jeg burde vel slette app'en, men jeg er altså ikke klar til at give slip.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar