mandag den 29. april 2013

"Hogwarts will always be there to welcome you home"

Jeg er gået i full-blown Harry Potter fangirl mode. Jeg skriver et eksamensprojekt om filmene og bøgerne. Jeg skal henover sommeren skrive et BA-projekt om bøgerne. Og jeg skal meget snart læse bøgerne igen, både som hyggelæsning og som "hardcore BA-projekt, jeg vil have 12"-læsning. Det betyder at jeg for tiden ser filmene igen og igen. For hyggens skyld, forstås. Det betyder også at jeg for tiden, åbner og klikker på alt Harry Potter relateret. Det vil jeg dele lidt af med jer.

Jeg er sikker på, at i elsker det skidt ligeså meget som mig.
Og hvis jeg tager fejl, så lad venligst være med at fortælle mig det. 






5 kommentarer:

  1. Vi elsker det skidt ligeså meget som dig! Jeg gør i hvert fald ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør mig glad!

      - Jeg var faktisk lidt bange for, at der ville tikke kommentarer, om at HP er nedern, ind :p

      Slet
  2. Evig Harry Potter kærlighed. Hvis man kunne få en uddannelse i alting HP-relateret, så gjorde jeg det. Hvis man kunne flytte ind i Florida's HP-world, så gjorde jeg det. Hvis Hogwarts virkelig fandtes, så var jeg der allerede. Jeg kunne fortabe mig i den verden igen og igen og igen (og det gør jeg også).

    Det er rart, jeg ikke er den eneste hardcore HP-fanatiker. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Så længe jeg lever, vil du aldrig være den eneste HP fanatiker :)

      Slet
  3. Kunne ikke finde en mail til dig, så skriver og spørger dig her. Håber at det er okay?

    Som fellow-HP fangirl der går i BA tanker om netop dette emne er jeg vildt nysgerrig efter hvad din problemformulering går ud på? Jeg tænker som en gal, og kan ikke komme på noget (men jeg er også vildt dårlig til at lave en ordenlig thesis, så det undrer ikke nogen). Jeg er på bar bund, ved bare at det skal være HP relateret. Basta! Vil du evt. være villig til at dele dine tanker? (Hvis det er så er min mail Saraharildsen@gmail.com - men kun hvis du gider :) )

    SvarSlet