lørdag den 27. april 2013

En Ode til Kaffe

For tiden bruger jeg alt min tid sammen med C og C. Vi skriver det famøse Harry Potter projekt (Tak for hjælpen forresten, jeg ved ikke hvor mange af jer der endte med at svare, men vi fik i hvert fald mere end nok besvarelser). Vi drikker rigtig meget kaffe, og vi elsker det. Faktisk fungerer vi ikke uden kaffe - eller selvfølgelig fungerer vi uden kaffe, vi er bare ikke særligt sjove at være sammen med.

Kaffe. 

Du er der altid.
På de kolde morgener.
I regnvejr, i snevejr, i solskinsvejr.
Dit kærlige og varme kys er det der vækker mig hver morgen.
Du holder mig i hånden i eksamensperioder.
Du accepterer min morgensurhed.
Du er ligeglad med min dårlige morgenånde.
Du varmer hele min krop.
Du er som rimfrost på en græsmark.
Du er det skønneste at kigge på.
Du dufter bedre end asfalt lige efter regn.
Du er müslien til min yogurt.
Du er grunden til at jeg glæder mig til at stå op.
Du er kaffe.
Du er vidunderlig.

 Før kaffe: 

Efter kaffe: 

 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar