tirsdag den 30. april 2013

Bloglovin fail

Godt, for at skrive det her indlæg, er jeg nødt til at komme med en indrømmelse. Jeg følger mig selv på bloglovin, på den måde kan jeg se hvad der bliver fremhævet og blablabla.

Anyways, det har vist sig at være en god ting i dag. For i mit tidligere indlæg, hvor jeg efterlyser et heppekor, har den valgt at fremhæve screenshottet fra en youtube videoerne. Fair nok. Det giver mening - men;
Bloglovin har valgt at fremhæve dette: 


Helt ærligt! Nu ligner det jo, at jeg efterlyser et heppekor, fordi jeg lige har knaldet. Ja, det er vel også et af livets små øjeblikke, men det var da ikke hovedpointen med indlægget. Great, nu er jeg ikke bare stupid, sarkastisk og sensationel. Jeg er også Heidi, hippie og horny. 

3 kommentarer:

  1. Haha...... Jeg blev også rimlig forvirret over hvad indlægget handlede om med det billed :)

    SvarSlet
  2. Jeg har været så irriteret, og bange for hvad folk troede. Men heldigvis griner i bare - det er okay :)

    SvarSlet