søndag den 3. marts 2013

Repost: Giveaway!


Jeg ved godt reposts plejer at være af indlæg, der har været særligt populære, eller et folk har stillet mange spørgsmål til. Men i får altså lige det her igen, bare fordi der kun er 6 dage til jeg trækker en vinder. Hvis i vælger at deltage, er i så ikke søde at kommentere på det originale indlæg, som i finder lige her. 

Okay, for nogle dage siden spurgte jeg, om i kunne være interesserede i en giveaway, jeg fik faktisk kun et svar (Tak Tine), men det svar var "Ja!", så der er vel tale om 100% enighed om, at det er hvad der skal ske.

Jeg udlodder en af mine hjemmelavede halskæder - i må forstå at jeg ikke er en af de blogs, der bliver sponsoreret, så dette er så godt som det bliver - og hvis jeg selv skal sige det, er det faktisk en ret flot halskæde.

For at deltage skal du skrive en kommentar, hvor du skriver hvilken farve du vil have halskæden i (guld eller sølv - se billeder nedenunder), og din mail. Jeg vil selvfølgelig også blive glad, hvis i vælger at følge bloggen på bloglovin eller google friend connect, men jeg vil ikke tvinge jer til det.

Ligeledes må i gerne, hvis i har lyst, dele giveawayen på jeres egen blog - det giver ingen ekstra lodder eller lignende, men altså, i kunne jo gøre det. Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan i mener, jeg bedst får delt min giveaway, uden at spamme folks kommentarfelter med ord som: "Jeg har en giveaway kørende, kig forbi".

Okay det var lidt af en smøre, jeg vil jo bare udlodde en halskæde. Så altså:

Smid en kommentar med mail og farveønske.
Følg mig gerne på bloglovin eller friend connect (ingen tvang - men det er jo nemmere at se om i vinder, hvis i følger der, selvom jeg selvfølgelig mailer vinderen). 

Desuden sælger jeg også de her halskæder, så hvis i mangler en billig gave, kan i jo altid smide en mail en dag (de findes også som armbånd). 

Ps. Vi aftaler lige, at se bort fra dårlig hårdag og ingen make-up, okay?
(Og ja, der er mange billeder, men jeg hyggede mig lige med kameraet)

Og så gik det lige op for mig, at jeg glemte at sætte en dato for hvornår jeg trækker en vinder. Flot Heidi. Det gør jeg d. 9. marts. Så er det på plads. 






1 kommentar:

  1. Jeg synes den er suåer flot og særligt i sølv - så det er den farve jeg ønsker mig, hvis jeg skulle blive den heldige. Følger dig nu via bloglovin!
    trinsling@forum.dk

    SvarSlet