torsdag den 28. marts 2013

Missing: Heidis læselyst, dusør gives

Omkring d. 1. januar 2013 forsvandt Heidis læselyst. Der er ikke rigtig nogen der har set den siden. Det kan oplyses at læselysten sidst blev set i Heidis seng, den forsvandt nogenlunde samtidig med, at sidste side blev vendt i The Good Man Jesus and the Scoundrel Christ. Vi mener ikke at læselystens forsvinden hænger sammen med valg af bog. Men noget er der sket.

Vi har ledt og ledt, og endda forsøgt at lokke den frem med et udvalg af bøger, den ellers havde glædet sig til at få kigget i. 

Vi er rimelig sikre på at læselysten er blevet fornærmet over noget. Måske at den et par gange er blevet valgt fra til fordel for dårligt fjernsyn. Hvis det er tilfældet vil vi gerne undskylde.

Kære læselyst,
Vi savner dig. Det har aldrig været vores hensigt at fornærme dig. Men måske kunne vi alle leve side om side. Dig og mig og det dårlige fjernsyn. Både fjernsynet og jeg savner dig noget så frygteligt. Og nu hvor Zulu og TV3+ er flyttet hjemmefra, så leger jeg faktisk ikke så meget med fjernsynet længere (De var altså mine favoritter). 

Kom hjem, så er du sød. 

Jeg har kage.

Ps. Hvis det er fordi jeg, af økonomiske årsager, har udskydt købet af Michael Scotts Nicolas Flamel serie, så kan jeg godt købe den alligevel. Jeg lever bare af leverpostej så.

2 kommentarer:

  1. Åh jeg kender det! Jeg har faktisk ikke læst en bog siden jeg blev færdig med mit studie i september :( Lysten er der bare ikke. Savner det dælme!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sket for mig før - og den finder altid hjem igen, nu håber jeg bare det går hurtigt :)

      Slet