onsdag den 13. marts 2013

Kan vi lige tage et øjeblik..

.. og tale lidt om gamle mænd. Eller ikke gamle mænd, ældre mænd. Flotte ældre mænd. Gråt guld om man vil. Mænd der ældes med så meget ynde at det burde være ulovligt.

Jeg ved ikke hvad det er. Jeg ved ikke hvorfor jeg er så vild med det grå guld. Måske handler det om livserfaring, måske handler det om tryghed eller noget helt tredje. Hvem ved? Jeg ved bare at, jeg synes de her gutter er noget af det flotteste derude. Ja de er ved at være halvgamle, men i mørket er alle katte grå, og jeg har ikke noget imod at slukke lyset, skulle det komme der til.

Lad os starte med Pierce Brosnan, 59. Vi kender ham nok bedst som James Bond, og som hot ass english guy i Den skaldede frisør.
Han har et eller andet, og jeg kan rigtig godt lide ham. Han er ikke all time favorit. Men han er nu en flot mand.


Ung Brosnan. 


Ældre, og endnu mere lækker, Brosnan. 

Næste hottie er ingen ringere end George Clooney, 51. Han startede, sådan rigtigt, i Skadestuen (fantastisk serie), og fortsatte på filmlærredet. Manden er fucking lækker. Han er blevet hyldet for både sit skuespil og sit udseende. Og så er han kendt som lidt af en Ladies Man, der i øvrigt burde kigge forbi Odense en dag. 


Ung, og ikke så lækker, Clooney. 


Ældre, og så lækker at jeg savler, Clooney.

Næste mand på listen er Sean Connery, 82. Han er jo nærmest ældgammel. Men som jeg skrev tidligere, i mørket er alle katte grå, og jeg kunne altså godt. 


Ung Connery. 


Gammel, og stadig drop dead gorgeous, Clooney. 

Sidste mand, og min personlige favorit er Mark Harmon, 61. Han er nok bedst kendt som Gibbs i NCIS (som også er en fantastisk serie). Jeg er smask forelsket i manden. Han er en rigtig mande mand. Han er rå, han er lækker (og han ved det), han er fantastisk. Han er før blevet kåret til Sexiest Man Alive af Peoples Magazine, og jeg mener han burde have den igen. 


Ung Mark Harmon. 


Ældre, og fucking-lækker-og-fræk, Mark Harmon. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar