søndag den 3. marts 2013

Et dystert look: How NOT to do it

Jeg var til fødselsdag i går aftes. J fyldte 24 og det skulle fejres med manér. Jeg drog derfor mod København med Stinna. Da vi når hovedbanen, og mødes med K, blæser det en del. Stinna søger dækning for hendes hår skal ikke ødelægges. Det er et problem alle piger kender, men Stinna tager den skridtet videre og hævder, at det er fordi vinden vil ødelægge hendes dystre look.

Stinna er en af de dejligste piger jeg kender, hun er sød, sjov og kærlig. Men Stinna er ikke dyster. Jeg ved ikke om det er fordi Stinna for nyligt har farvet sit hår mørkere, eller hvad der pludselig har ført til denne lyst til at være dyster - under alle omstændigheder er hun ikke dyster.

Så her kommer, i billedform, en guide til hvordan du ikke gennemfører et dystert look. Enjoy.


Du tager ikke (flotte) laksefarvede bukser på, med din allerpæneste chanel-ish top til. 


Du tager ikke pænt perlearmbånd på. 


Du tager ikke søde fugle i ørerne og hævder det er krager eller ravne. 


Du slæber ikke god og tøset pudder med. 


Du tager ikke blomstrede palliet ballerinaer med i tasken. 


Du fylder ikke tasken med rekorderlig, som du skal drikke efter du har drukket din verdi. 


Du drikker ikke verdi af små champagneglas. 



Du tager ikke lyserød neglelak på. 


Du sender dog mig et dystert blik efter at have poseret til billeder og givet tilladelse til dette indlæg. 




2 kommentarer:

  1. Hvor er det pænt af dig sådan at spørge om lov... Jeg hænger altid bare folk ud, uden de ved det. O_o

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis jeg skal være helt ærlig, så spurgte jeg ikke så meget om lov, jeg sagde vist bare: "Jeg smider det her på bloggen!" Og Stinna sagde "Ok". Men det er vel næsten det samme ;)

      Slet