mandag den 11. marts 2013

Det der med toiletpapir

Jeg har lige været nede og handle. En af tingene på min liste var toiletpapir. Jeg pakkede mine ting i en pose, tog toiletpapiret under armen og stavrede hjemad. Da jeg kommer ud af butikken, hører jeg følgende samtale bag mig:

Uptight pigebarn #1: "Ej se, så går hun bare der med toilet papiret frit fremme."
Uptight pigebarn #2: "Ja, jeg køber i hvert fald altid en ekstra pose til toiletpapiret."
Uptight pigebarn #1: "Ja, det er simpelthen så ucharmerende." 

Vi kan hurtigt blive enige om at toiletpapir, toiletbesøg og dertilhørende vaner, lugte og lyde ikke er synderligt charmerende. Men helt ærligt. Det der er jo for fucking dumt. 

Ja, jeg gik med toiletpapiret til fuld skue. Men når man er så distræt som jeg er, og jævnligt (læs: altid) glemmer at tage poser med hjemmefra, så får man hurtigt lagt en mindre formue i den lokale Lidl, alene på bæreposer. Så undskyld mig når jeg vælger at tage det under armen og stavre hjemad. 

Vi kan hurtigt blive enige om at de associationer man gør sig, når man ser en pakke toiletpapir ikke er videre behagelige, men for fanden i helvede da, vi går sgu da allesammen på toilettet, og at jeg tager papiret under armen, vidner jo bare om, at jeg rent faktisk tørrer mig selv i røven bagefter, og står ved det. Så jeg synes ærlig talt de to uptight pigebørn skal komme ned fra deres høje hest. Og så håber jeg i øvrigt de husker at tørre sig grundigt. Jesus Kristus altså. 

8 kommentarer:

  1. Dumme tøser.
    Jeg tager også altid toiletpapiret under armen, og jeg er stolt af det!

    Og herregud, det er toiletpapir, ikke en stor lyserød dildo med tilhørende butt plug.

    SvarSlet
    Svar
    1. Næste gang tager jeg en dildo med i tasken, som jeg belejligt taber foran de to piger!

      Slet
  2. Altså jeg har sgu aldrig puttet toiletpapir i poser! Det er jo bare papir!!! Skal jeg så også skjule, jeg køber det? Det er jo bare nogle usikre tøsebørn. Deres liv må være besværligt, når de skal bruge tid på sådan

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må også blive halvdyrt i poser med tiden.

      Slet
  3. Meget underlige piger! Det er jo bare toiletpapir.

    SvarSlet
  4. Hahaha! Helt seriøst, nogen mennesker... Har de så også gemt toilettet, når de får gæster? Man skulle jo nødigt tro, at de var typen, der brugte sådanne faciliteter. Ad.

    SvarSlet
    Svar
    1. De har sikkert et lille das ude i haven, som de betaler en ældre herre i dyre domme for at rengøre, så de aldrig kan sættes i forbindelse med sådan noget skidt.

      Slet