lørdag den 2. marts 2013

Det der med Musik Quizzen

Jeg har netop, efter utallige forsøg og lytninger, været igennem ved Musik Quizzen på P3. Jeg indrømmer blankt, at jeg har været en af dem, der sad på den anden side af radioen og skreg svarene, kaldte deltagerne dumme, og tænkte "Det kan da ikke være så svært!"

Det vil jeg gerne undskylde for!

Det er møgsvært når man står der midt i det. Man er presset, man har begrænset tid og din hjerne vil ikke samarbejde. Så kære tidligere deltagere i Musik Quizzen: U N D S K Y L D!

Dog vandt jeg den nye cd med William Blakes og efter at have været et smut på youtube, er jeg fint tilfreds med den cd.





1 kommentar:

  1. Sad også selv og råbte af musikquizzen på vej hjem i bilen, men ved også godt selv, at hvis jeg selv ringede derind nogensinde, så ville der gå en klap ned. Arbejder bare ikke super godt under stress :-D

    Vil tilgengæld sige, at du nåede længere end så mange andre. En dag må vi ringe derind sammen - great minds think alike, ik? Så vinder vi sgu :-D

    SvarSlet