fredag den 29. marts 2013

Æblet falder ikke langt fra stammen

"Jeg tror måske hende der Malene vinder Paradise." 

Den sætning fik jeg smidt i hovedet i onsdags. Den blev sagt af min mor. Jeg troede ikke min mor så Paradise. Men jeg troede det handlede om, at min mor ikke gider skifte kanal, og så får hun altså set lidt af hvert. Det er nok også en del af "problemet".
Men min mor har altså styr på skidtet. Hun har styr på intrigerne. Hvem der har været sammen med hvem. Hvem der har følelser for hvem. Og hun har også favoritter. Mor er ikke glad for Anna.

Vi så det sammen igår, og bortset fra et meget akavet øjeblik med en rimelig heftig stønnen i tv'et (sex scener er bare ikke sjove med mor ved siden af), så var det faktisk meget hyggeligt.

Men det burde egentlig ikke overraske mig. Min mor er nemlig kæmpe Familien fra Bryggen fan (så stor fan, at jeg skaffede et signeret billede af Linse Kessler til jul). Hun elsker Gustav - og synes faktisk han har en pæn krop.

Som mor så datter. Vi er reality freaks.

Til sidst får i lige nogle af de gode citater om Paradise fra min mor:
"Jeg tror ikke det der sex på Paradise er noget ved."
"Det hele er sådan lidt vupti vupti, og så har de sex."
"Det er reklame det hele, og så det der sex."
 

1 kommentar:

  1. Jeg vil bare sige, at jeg griner med fra sidelinjen. Det er dejligt med at underholdning :-)

    SvarSlet