mandag den 4. marts 2013

B O O K S

Efter at have haft to tider ved lægen på samme dag, tre på seks dage, syntes jeg at lidt trøsteshopping var på sin plads.

Jeg har længe ville have de der bogstaver alle har (medløber much?), de der man smider på hylderne, i vinduet og alle mulige andre steder. Jeg havde en plan om at købe nogle bogstaver, stille dem random steder i lejligheden, og lade folk prøve at regne ud hvad der stod (cunt, fisse, kusse, pik eller lignende - ja, det var min plan). Men jeg bor i en lille lejlighed, og hvis jeg havde F I S S E stående i det eneste rum jeg har, ville det lidt ødelægge stemningen. Frygt ej, jeg har stadig planer om at have det stående en eller anden dag, men det må blive når jeg kommer i en større lejlighed.

I stedet valgte jeg, som den Captain Obvious jeg er, at købe B O O K S og placere dem rundt omkring på min bogreol.


Men så kom mit næste problem, hvor skulle de stå? og havde jeg overhovedet plads? Heldigvis havde jeg plads, men jeg kom alligevel igennem et par "prøve runder" før jeg blev tilfreds.


Jeg var egentlig fint tilfreds med denne opstilling, men jeg var også lidt bange for, at mit private spøgelse ville tage det som en invitation til at vælte dem i ny og næ. 


Så prøvede jeg den gængse model, og bare stille dem ved siden af hinanden. Men i min optik blev det bare for "No Shit Sherlock" agtigt, og det gad jeg ikke. Det ligner også lidt noget der er taget ud af et teenage-værelse. 


Jeg endte med det her. De står ikke frit, så spøgelset kan ikke vælte dem - og det var ærlig talt min første prioritet. 


7 kommentarer:

  1. Jeg var SÅ lang tid om at finde det skide S på det sidste billede.
    Men det ser godt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du har svært ved at finde dem, så kan Jacob (spøgelset) nok heller ikke. SCORE! :D

      Slet
  2. Det ser enormt godt ud! Og jeg vil iøvrigt for altid være dybt forelsket i din skønne bogreol.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver så glad hver eneste gang du komplimenterer min bogreol - den er mit hjertebarn :)

      Slet
  3. Bahaha, du er herlig! Tror jeg nupper 'fisse'-ideen, bare for at se min mormor dåne næste gang hun gæster hytten. c",)

    Og så elsker jeg, du rent faktisk har BØGER i din reol og ikke nips. Troede sgu, jeg var en uddøende race, når mine bøger står i lag på alle overflader.

    SvarSlet
    Svar
    1. Når man har læst litteraturvidenskab som jeg, så kender mn heldigvis mange der KUN har bøger i sin reol. Man bliver også selv en af dem, nu er mit problem så, at jeg har brug for endnu en reol, for jeg har ikke rigtig plads.
      Og du nupper bare fisse'-ideen, så føler jeg mig ikke så alene, når jeg endelig får det gjort :)

      Slet
    2. Uh, at være skånet for dette overgreb det er, at komme ind i et hjem, hvor reolen består af nips og billeder og ikke bøger! Det er primært hos mine forældre, jeg undgår det horrible syn. Min far er amatørforfatter og dertil boganmelder, så deres 205 m2 bugner af bøger. Så føler man sig hjemme. :)

      Slet