lørdag den 9. marts 2013

Aaaaaand we have a winner

Jeg har trukket en vinder af den "famøse" giveaway. Jeg har prøvet lidt af hvert. Min plan var at få katten til at trække en vinder, men enten ville katten eller kameraet ikke samarbejde, det har været fantastisk, så i sidste ende fik jeg hjælp af min mor.


Jeg havde regnet med fem deltagere. Maks. Jeg var derfor noget overrasket, og rigtig glad, da jeg så der var 22 deltagere. 

 Jeg klippede jeres navne ud. 

Og tilføjede et tal bagpå. 

Og så trak min mor og jeg en vinder.
Det er tidligere blevet bevist her på bloggen, at teknik, kameravinkel og alle de her ting ikke er min stærke side. I har derfor frit udsyn til mine næsebor, og der er en god chance for at i bliver søsyge af rystelserne, men sådan er det, når man læser med hos en teknisk analfabet.
 Og nåh ja, så snakker jeg altså sønderjysk med min mor. 


Jeg har mailet vinderen. 

Tak fordi i deltog, og tusind tak for de rosende ord i jeres kommentarer, dem har jeg været rigtig glad for, og faktisk har jeg læst kommentarerne et par gange. I er sgu søde! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar