fredag den 22. februar 2013

Ting jeg ikke forstår

1. Hvordan jeg kan blive ved med at have for meget måned, for enden af mine penge?

2. Skodas nye reklame. Hold nu kæft med det dytteri, og få så lige fyret ham der syntes det var en god idé!

3. Min mave (long story).

4. At Facebook insisterer på at de tilpasser reklamerne til brugeren. Det ville betyde at jeg desperat har brug for en gastric bypass, flere katte (jeg har kun en - hjemme ved min mor), jeg skal finde ud af hvad jeg vil efter folkeskolen, og så må og skal jeg eje de mest slutty kostumer i verden. Tak Facebook.

5. Når "random-reklame-firma" kontakter mig, for at tale om muligheden for at køre en kampagne på min blog, for så ikke at svare tilbage, når jeg svarer dem.

6. At der ikke er flere "random-reklame-firmaer" der kontakter mig. Bloggen er sgu da the shit.
(Okay, jeg ved godt det ikke passer, men vi kan jo godt lege det)

7. Knaldperlen fra Kongerne på Rømø/i Marielyst/i Sneen.

8. Hvorfor jeg aldrig kan holde min kæft, især til undervisning - igår lykkedes det mig at indrømme min afhængighed af reality, at jeg spiser aftensmad til How I Met Your Mother, og at jeg ser de Unge Mødre and the like, fordi det får mig til at have det bedre med mig selv.

9. At jeg ikke har tid eller råd til at besøge min mor. Jeg er 25 år gammel, men på ingen måde bleg for at indrømme, at jeg savner min mor og storebror ret meget lige nu. Sidst jeg så dem var inden nytår. It's not funny people!



10. At jeg først oplever glæden ved kartofler nu. Jeg har altid elsket kartofler. Men er i klar over hvor meget mad der er i 2 kg kartofler? Hallelujah, min økonomi er reddet.

11. Dem her:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar