søndag den 10. februar 2013

Mommy, I'm siiiiick!

Jeg er 25 år gammel, jeg er en ung voksen i samfundets øjne, og jeg er dybt afhængig af min mor. Jeg har netop ringet til hende, blot for at fortælle at jeg er blevet syg. Jeg havde brug for at høre min mor sige: "Nej da, lille skat, er du okay?" og "Franske kartofler og cola!" Og det var det hun sagde. Jeg står nemlig i den heldige situation, at jeg har tilbragt de sidste mange timer på toilettet, her har jeg ligget med hovedet i kummen og kastet op igen og igen (Undskyld til de sarte sjæle). Jeg har ikke været på druk igår, så tømmermænd er udelukket - dem får jeg heller ikke så tit, og slet ikke på andendagen.

Jeg har det helt af helvede til. Jeg sveder, jeg fryser, jeg kaster op, jeg ryster og jeg er bare pisse ynkelig. Jeg har lige været i Lidl, her har jeg hentet franske kartofler. Nu står den på Jersey Shore marathon (Jeg fucking elsker det skidt), mens jeg sidder i min egen elendighed, pakket ind i et tæppe og kalder sagte på min moooooaaaaar.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar