tirsdag den 12. februar 2013

Lækker Lidl Mand

Jeg står i den lykkelige situation, at jeg bor rigtig tæt på Lidl. Jeg skal faktisk bare lige ud af døren og så er jeg der. Det har dog også sine ulemper, for det har givet mig et par dårlige vaner. Jeg handler næsten hver dag, for det er jo lige udenfor døren, og jeg behøver ikke handle stort ind - dette medfører selvfølgelig også en helvedes masse impuls køb, og det gør også, at jeg tit har slik eller chips i huset. Det har også medført at jeg ofte bare hopper ud af døren, i hvad jeg nu lige har på, for jeg skal jo kun lige i Lidl. 

Men det er slut nu, det der med at ligne lort i Lidl. For min Lidl, ja min Lidl, har ansat en flot fyr. En rigtig flot fyr. En flot fyr der tit er på arbejde. 

Det er altså slut med at se sådan her ud i Lidl:






Og det er helt klart slut med at købe for mange af dem her: 


Jeg ved ikke meget om Lækker Lidl Mand, jeg ved hvad han hedder, men det siger jeg ikke. Jeg ved også at han hører dårligt, han tror i hvert fald altid jeg siger grøn LA, når jeg faktisk siger rød LA. Jeg ved, at jeg aldrig vil tale med ham. Jeg ved at det bare er et rart lille crush. Og jeg ved, at jeg gang på gang bliver taget i at stirre på ham, og at jeg altid vil gøre mig selv en lille smule til grin, når han er på arbejde. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar