fredag den 8. februar 2013

Jeg er en mascara-spasser

Jesus Kristus. Det er umuligt for mig, at tage mascara på, uden også at få mascara i panden, på kinden eller på næsen. For to minutter siden lykkedes det mig at tage både næsen og panden. Tak gud for vatpinde og det at tage make-up på i god tid.

Projekt "Heidi is gonna look damn fine tonight!" fortsætter. Imens kan i nyde dette billede.


Se venligst bort fra mine øjenbryn som trænger til at mødes med en pincet - pandehåret skal ikke være oppe i aften, så brynene er blevet nedprioriteret. 

2 kommentarer:

  1. TAK, fordi du viser, at jeg ikke er den eneste, der er håbløs med en mascara. Jeg plejer som regel også at få det smurt i håret, og herfra er der ikke langt til at det sidder alle steder i hovedet. Og på hænderne. Og videre ud på tøjet. Suk.
    Held og lykke med projektet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er netop derfor jeg altid tager en hårbøjle i, ellers har jeg sort pandehår ;)

      Slet