fredag den 1. februar 2013

I januar har jeg lært at:

1. Skyllemiddel skal i vaskemaskinen, ikke i øjet. Av for helvede.

2. Jeg skal blive bedre til at huske at spise. Ligesom jeg glemmer at tage bh på, så glemmer jeg fuckemig også at spise. Det er jo ikke sundt.

3. Mit hår vokser virkelig hurtigt.

4. Jeg kan godt leve for meget få penge (januar var hård), men jeg bryder mig ikke om det. 

5. Kaffe er min ven.

6. Min bedste ven. 

7. To-do lister er netop det; TO-DO, ikke to-don't - det tog også kun 25 år at lære det. 

8. Jeg har en meget rar og overbærende vejleder på bachelor projektet.

9. Når det kommer til skriftlige opgaver er jeg fuldstændig fantasi forladt. 

10. Men under bruseren kan jeg både være kriger, ninja, forfatter, skuespiller, musiker og lesbisk. 

11. Jeg elsker stadig lister. 

12. En opvask er ikke ligeså slem hvis du tager den hver dag, i stedet for hver 14. dag. 

13. Drenge er ikke så dumme, som jeg har synes det sidste år (heartbreak is  bitch). Der findes gode "eksemplarer" derude. 

14. Mine vinduer skal pudses.

15. Sådan rigtig pudses.

16. Fodbad skal ikke udskydes, du ender med at halte. 

17. Men et meget langt og varmt bad kan hjælpe lidt på det. 

18. Jeg kan godt huske at tage mine vitaminpiller, hvis jeg har dem i en "jeg-er-gammel-og-kan-ikke-huske-dagene"-pilleboks. 

19. 25 er slet ikke så skidt en alder. 

20. Det er i hvert fald bedre end 40. 

4 kommentarer:

  1. Ville fandme ønske, jeg kunne glemme at spise... O_o

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vildt træls faktisk. Især hvis du slutter dagen af på en bar, og vælter rundt efter en halv fadøl.

      Slet
  2. Jeg håber sgu også at 25 er en ok alder! Jeg frygter det, og bliver det i næste måned! Min yngste søster siger jeg bliver VIRKELIG gammel... Som 16-årig har hun jo det rigtige perspektiv :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den første måned er det forfærdeligt! Men det bliver bedre, meget bedre. Og pludselig er din yndlingssætning: "Børn altså!" :D

      Slet