lørdag den 23. februar 2013

Giveaway!

Okay, for nogle dage siden spurgte jeg, om i kunne være interesserede i en giveaway, jeg fik faktisk kun et svar (Tak Tine), men det svar var "Ja!", så der er vel tale om 100% enighed om, at det er hvad der skal ske.

Jeg udlodder en af mine hjemmelavede halskæder - i må forstå at jeg ikke er en af de blogs, der bliver sponsoreret, så dette er så godt som det bliver - og hvis jeg selv skal sige det, er det faktisk en ret flot halskæde.

For at deltage skal du skrive en kommentar, hvor du skriver hvilken farve du vil have halskæden i (guld eller sølv - se billeder nedenunder), og din mail. Jeg vil selvfølgelig også blive glad, hvis i vælger at følge bloggen på bloglovin eller google friend connect, men jeg vil ikke tvinge jer til det.

Ligeledes må i gerne, hvis i har lyst, dele giveawayen på jeres egen blog - det giver ingen ekstra lodder eller lignende, men altså, i kunne jo gøre det. Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan i mener, jeg bedst får delt min giveaway, uden at spamme folks kommentarfelter med ord som: "Jeg har en giveaway kørende, kig forbi".

Okay det var lidt af en smøre, jeg vil jo bare udlodde en halskæde. Så altså:

Smid en kommentar med mail og farveønske.
Følg mig gerne på bloglovin eller friend connect (ingen tvang - men det er jo nemmere at se om i vinder, hvis i følger der, selvom jeg selvfølgelig mailer vinderen). 

Desuden sælger jeg også de her halskæder, så hvis i mangler en billig gave, kan i jo altid smide en mail en dag (de findes også som armbånd). 

Ps. Vi aftaler lige, at se bort fra dårlig hårdag og ingen make-up, okay?
(Og ja, der er mange billeder, men jeg hyggede mig lige med kameraet)

Og så gik det lige op for mig, at jeg glemte at sætte en dato for hvornår jeg trækker en vinder. Flot Heidi. Det gør jeg om 3 uger, d. 9. marts. Så er det på plads. 






25 kommentarer:

  1. Har fulgt med i din blog i et par uger, og synes det er FEDT at der også findes bloggere der er nede på jorden, og som man rent faktisk kan relatere til, istedet for de mange solgte sjæle der blogger om øjenvipper og fåreskind, fordi det siger deres sponsor at de skal! Hurra for en universitetsstuderende med overskud.. og dårlige hårdage ,)

    SvarSlet
    Svar
    1. Din kommentar har reddet min dag. Tak for de søde ord!

      Slet
  2. Søøøøølv.. Pisse flot jo! :D
    Lena.madsen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg går også efter sølv. Pæn!
    / koprinsessen (a) hotmail.com

    SvarSlet
  4. Hov. Det ser ud til, at min kommentar ikke gik igennem. Oh well, vi prøver igen, nu var det jo trods alt mig, der stemte JA! til give away ;) Jeg er også på sølv :) tilini(a)me.com

    SvarSlet
  5. Har fulgt din blog i nogle måneder nu, og jeg synes det er sjovt at læse om en der minder så meget om mig selv! Det er sgu rart at vide at der findes andre normale og til tider uheldige mennesker end lige mig.
    Tak for de gode grin :)
    Jeg stemmer JA og for sølv :)
    Jeg bor godt nok i USA lige nu, men min mor kommer og besøger mig den 23. marts - det ville da ikke være dårligt hvis hun havde en ny halskæde med til mig!
    nathalie.kjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Nøj hvor er de fede!! Jeg vil rigtig gerne vinde den i sølv :-) Gid jeg selv kunne sådan noget!

    sannenoerbjerg@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg har forsøgt på at lave en disse halskæder, men uden held -.-'
    Håber at vinde ;-)
    mariamoeller@live.dk

    //Maria Møller

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes forresten den i sølv er flottest ;-)

      Slet
  8. Send et link med din giveaway til denne blog: http://dkgiveaway.blogspot.dk/

    Hun deler giveaways :-) Blot et lille tip :-D
    Synes den i sølv er sødest.

    Maria Elmelund
    mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet, det får jeg lige gjort :)

      Slet
  9. Det er da en vildt flot halskæde - med mange anvendelsesmuligheder, kan jeg se:-D den vil jeg gerne vinde, og jeg har meldt mig som fast læser, så nu glæder jeg mig til at følge din blog:-)
    hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  10. Stødte lige på din blog, og der var bare et eller andet ved den der fangede mig! Tror det er det faktum, at du virker til at være dejlig langt nede på jorden. Det synes jeg ofte jeg kommer til at savne blandt de forskellige bloggere!
    Jeg følger dig derfor nu på bloglovin. - Ville elske at vinde denne flotte halskæde i sølv!!

    stinekongstad@hotmail.com

    SvarSlet
  11. krydser for en sølv
    sandravarn@gmail.com

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
  12. Fedt! jeg er med. :-)

    Jeg vil gerne have sølv.

    stinna011@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg satser og deltager. Jeg vil gerne have den i sølv, hvis jeg skulle blive den heldige vinder.

    denlilleverden@ofir.dk

    SvarSlet
  14. Åhh.. den i guld syntes jeg er skøn ;-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg ønsker mig en i sølv :)

    SvarSlet
  16. Jeg elsker din humoristisk sans, og det at du spørger os om at følge dig og skrive et blogindlæg. Så derfor har jeg gjort det :)

    Halskæden i sølv tak :)

    Frida
    ekstremekstrom@gmail.com
    Blog: Twoturtlesinashoe.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Er fast læser - selvom det ikke betyder noget - og smider et link på min blog. :) Btw. fedt med dine boglister og at du linker til Goodreads. Håber, det er okay, jeg kiggede derind. Er selv ivrig bruger, men har ikke så mange, jeg følger, så jeg skulle lige se, om jeg kunne finde inspiration til de næste bøger, der skal sluges.

    Nå, men når jeg selvfølgelig vinder (det plejer ikke at hjælpe at skrive 'håber', så nu prøver jeg en mere højrøvet taktik ;)), skal det være sølv.

    viplop@msn.com
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/ (se link til denne giveaway under fanen 'giveaway').

    SvarSlet
  18. Jeg synes bestemt det er en fed giveaway og vil gerne deltage!
    Er glad for at du ikke "tvinger" nogel til at skulle læse din blog, hvis man ikke har lyst. Jeg vil gerne have den i sølv og min mail er annaabraham99@gmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg hælder mest til sølv og hylder din DIY give away :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  20. Du er simpelthen så kær - på den gode måde selvfølgelig ;) Jeg vil, som de andre også skriver, give dig en stor kompliment for at holde fødderne på jorden. Det er blogs som disse der overhovedet gør det værd at læse blogs. Der er alt, alt for mange som har "solgt" deres blog til "reklame", så at du laver din egen stil og samtidig udlover en halskæde du selv har lavet - dét tager jeg hatten af for!!

    Keep up the good work :-D

    Jeg vil foretrække halskæden i sølv forresten! Den er SUPER fin, og vil vække stor glæde hos mig!! Kon nuuuu forååååår :)

    thildekj@gmail.com

    SvarSlet
  21. Super blog

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet