mandag den 18. februar 2013

Giveaway?

Bloggen har snart 1 års fødselsdag. Faktisk om to dage. Altså d. 20. februar. Det har jeg glemt, ikke lagt mærke til, måske været lidt ligeglad med, who knows.

Anyways nu har jeg valgt at anerkende det faktum, at jeg har brokket mig ærligt, åbent og for alle på det store internet i et helt år.

Det skal vel fejres at nogen af jer har gidet læse mit lort i et års tid nu, og jeg tænker at fejre det med en lille giveaway. Ikke noget stort. Faktisk noget hjemmelavet.


Jeg tænker at udlodde en af de halskæder jeg selv laver. I kan selv vælge om i vil have den i guld eller sølv, og i kan selv vælge om den skal være lidt længere (eller kortere) end jeg plejer at lave dem. Min egen er cirka 52 cm, og sidder lige i udskæringen på en helt almindelig t-shirt (Som i kan få en idé om på de næste to billeder) (Jeg ved ikke om det siger jer noget, men hvis i er helt lost, kan jeg smide flere billeder op imorgen).




Men, det jeg egentlig vil med det her indlæg, er at høre om i er interesserede i en sådan giveaway? Er det dumt? Er i ligeglade? Gider i ikke rende rundt med "original" Heidi halskæde? (Haha)

1 kommentar: