lørdag den 2. februar 2013

Gavekort; To gaver i én

Nej Heidi, det er stadig kun én gave. Men det er jo ikke helt rigtigt, vel?

Tænk over det. Til jul fik du et gavekort til Arnold Busck, i går havde du endelig tid til at kigge ind i butikken. Du købte tre bøger (på udsalg - der er stadig penge på det kort!). Men du betalte dem jo i princippet ikke. Du fik et gavekort (gave 1), du købte tre bøger - på en måde var de gratis (gave 2). Og faktisk, nu hvor alle pengene ikke blev brugt på én gang, så har du flere gaver til gode - på samme gavekort!

Jeg freaking elsker gavekort!

Ps. Til de langsomme, ja det var mig der handlede i Arnold Busck i går, og ja, det er mig der fik et gavekort til jul.


Jeg købte disse tre. Læg venligst mærke til det dejlige udsalgsmærkat på forsiden. Jeg elsker det. The Virgin Suicides har længe stået på min ønskeliste, nu opfyldte den endelig mine tre krav; tilbud, paperback, engelsksproget. Tak Arnold Busck. Charles Bukowski skriver fantastisk, han er beskidt, hård i munden, pisse ligeglad og en dygtig historie fortæller - jeg så også at der var andre af hans bøger på tilbud, jeg tror, jeg ved hvad resten af gavekortet skal bruges til. The Rules of Attraction er skrevet af den altid fantastiske Bret Easton Ellis (American Psycho, Zub Zero), jeg var ikke i tvivl om hvorvidt den skulle med hjem. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar