tirsdag den 5. februar 2013

Klip-klapper er IKKE fede

Jeg er fast læser hos Kia fra fierce og fattig. Jeg bliver inspireret af de simple outfits, og får gode fifs til billige spisesteder og så meget andet. Og en enkelt gang imellem får jeg et godt grin. Som i dag på hendes facebookside.

Hun linkede til dette indlæg, hvor en blogger i allervildeste fucking alvor, forsøger at gøre klip-klapper til det nye sort.

Hold nu kæft altså! Klip-klapper er ikke in, de er ikke flotte, de er fucking latterlige. Jeg må medgive at jeg også synes de ret fantastiske, men kun i begrænset omfang. De skal bruges når du går ud med skraldet, når du hurtigt skal ned i cykelkælderen, eller når du har fodvorter og skal en tur i fællesbruseren, ikke andre steder, ikke som en del af et outfit. Nej, nej, nej! 

Ps. Jeg er ikke den eneste der tænker NEJ! Se her.

Pps. Inden der er nogen begynder; Jeg er selvfølgelig ikke ude på at hænge nogen ud. Jeg synes bare det her er så absurd, at jeg ville dele det med jer, desuden skal folk da bare have lov, men så vil jeg også have lov til at synes det grimt. 

1 kommentar:

  1. Hvis det er mode, så forstår jeg mig ikke på det..

    SvarSlet