søndag den 24. februar 2013

Drunk Drunk Drunkity Drunk Drunk: Best of..

Jeg har en ubehagelig vane med at slæbe mit kamera med alle vegne, også i byen. Og jeg bruger det flittigt, nogle veninder ville sige for flittigt, men jeg er i hvert fald aldrig i tvivl om, hvad jeg har lavet en given aften. Eller nogle gange er billederne ikke forklaring nok, men så plejer det også at have været en virkelig mærkelig aften.

Igår kom jeg afsted uden kameraet, men det var også en af de der byture, hvor der ikke skete noget ud over det sædvanlige - eller jo, jeg spiste et helt pizza-slice med dressing uden at have dressing på hele min bluse bagefter, jeg følte mig så sej.

Anyways, jeg har jo også delt det her på bloggen, når jeg har været rigtig fuld. Men jeg har helt glemt at fortælle om min fantastiske optræden i sidste uge.
Hele aftenen havde jeg hårdnakket holdt fast i, at jeg i hvert fald ikke var fuld. Slet ikke. Overhovedet ikke. Jeg mente faktisk, at jeg var meget tæt på at være pinligt ædru.
Følgende scenarie skete på vej hjem:

Jeg forsøgte at balancere høje hæle, pizza og cykel på en og samme tid. Det ved vi jo godt aldrig lykkes. Jeg hører ordene: "Heidi for helvede, du er jo pisse fuld!" Jeg svarer: "Jeg er overhovedet ikke fuld, hold nu op."
Det er så her jeg falder, eller styrter faktisk. Jeg ligger der på jorden, faktisk midt på vejen, og hører nu ordene: "Hahahahahaha, rejs dig nu op." Men jeg er nødt til at svare: "Jeg skal bruge lidt hjælp, for jeg sidder fast under min cykel."
My mother would be so proud! 

Det sidste stykke tid, eller år, har jeg været en del i byen, og jeg har nu kigget nogle af billederne fra de aftener igennem, jeg deler nu de bedste af dem.

Så her er de, Drunk off her ass Heidi - best of edition. (Special guest stars: J, T, Gangnam S, Penissugerør, og C og Hs briller)














3 kommentarer:

  1. Jeg vil ikke påstå at jeg er vild med det billede af mig, men jeg elsker min hat og det billede af min One Direction kærester som jeg har mellem brysterne.

    Og du er sød.

    SvarSlet
    Svar
    1. *kæreste (jeg har jo kun en)

      Slet
    2. Du er for lækker. Og sød.

      Slet