onsdag den 27. februar 2013

Den flittige studerende

Jeg har taget en pjækkedag i dag. Jeg har været på arbejde i nat, og jeg er ret kvæstet, så jeg ville ikke få noget ud af undervisningen alligevel, og så kan jeg bruge tiden på at få læst op til imorgen, det er nemlig lidt af en killer..

Ej okay, det er løgn. Jeg er træt, men ikke for træt til undervisning. Jeg gad bare ikke i dag. Min yndlingspendlerbuddy skrev at hun ikke kom i dag. Samtidig var mine dyner pisse rare at blive liggende i, og fik jeg sagt, at jeg ikke rigtig gad i dag.

Det er dog ikke løgn at teksterne til imorgen (en halv fucking bog og en artikel), er lidt af en killer, og at jeg skal læse dem i dag. Men jeg tager altså årets første pjækkedag, det lyder jo ikke så slemt når vi er i slutningen af februar, men undervisningen startede jo først for 3½ uge siden. Anyways, jeg er vel lidt en flittig studerende, når nu jeg bruger min pjækkedag på skolearbejde. Ja jeg er, det har jeg i hvert fald overbevist mig selv om.

Desuden har jeg haft lyst til pandekager siden igår morges (sådan er det vel, når man starter sin dag ud med at blive gravet i underlivet af sin læge (undskyld for det billede)). Og når man først er tilbage i Odense omkring klokken 19 (hvis jeg altså var taget til undervisning), er det ikke overskud der er mest af.

Så jeg er altså blevet hjemme i dag, fordi jeg ikke gad, fordi jeg skal læse, og fordi jeg vil have pandekager. Ja sgu.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar