mandag den 18. februar 2013

De Dumme Dage

Vi har dem alle, de der dage hvor man ikke rigtig gider noget. De dage hvor det hele bare er lidt mere træls, og hvor det eneste der virker er en rigtig god tudetur.

Jeg har ikke blogget i et par dage. Det er en blanding af (ONDE) tømmermænd, begyndende influenza og dum-dag-syndromet.

Lørdag sov jeg, seriøst jeg sov hele dagen. Jeg var kun vågen for at hente cigaretter og se film med T (og kaste op). Søndag sov jeg. Jeg var kun vågen for at sende en-to-tre sms(er) (dum sms), ringe til veninder og spise en smule. I dag har jeg været vågen, men jeg kunne sgu ligeså godt have sovet. For at være helt ærlig, så har jeg ikke lavet en skid. Jeg har drukket kaffe og the (og romtoddy - hvor meget romtoddy er for meget romtoddy?), set How I Met Your Mother, NCIS, Nyhederne, Beverly Hills, Venner, og så videre.

Jeg har dumme dage. Jeg har begyndende influenza, feberen er så småt på vej, men jeg lægger mig først syg efter arbejde imorgen. Jeg skal på arbejde, jeg kan være syg, når jeg har fri. Jeg har de dage hvor tårerne presser på (spørg mig ikke hvorfor, for jeg ved det ikke rigtigt), men ikke kommer. Jeg har de dage hvor det eneste der virker er Harry Potter, dårligt fjernsyn og 9gag. Jeg har de dage hvor jeg brug for mine veninder, men ikke gider se dem. Jeg har de dage, hvor jeg overhovedet ikke giver mening.

Og lige nu har jeg et øjeblik, hvor jeg ikke ved om, jeg har drukket for meget romtoddy eller har fået højere feber.

Fuck it. Jeg går i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar