torsdag den 14. februar 2013

Be my Valentine?

Jeg hader ikke valentinsdag. Jeg elsker heller ikke valentinsdag. Jeg synes bare det er noget mærkeligt noget, at vi uden at tænke os om har taget denne dag til os, som den dag hvor vi hylder kærligheden. Kærligheden burde vi vel hylde hver dag?

Desuden har min ekskæreste gjort mig en lille smule forvænt. Jeg har to valentinsdage i træk fået bøger og blomst(er). Det var rart, og det var sødt og det viste at han havde lyttet til mig, når jeg lang tid forinden havde talt om én bestemt bog, som jeg ikke havde råd til/ikke var blevet udgivet endnu.

I dag har jeg ikke fået blomster. Eller bøger. Eller et kort. (Jeg har fået mad af T, og vi blev enige om at vi var hinandens dates). Men det jeg vil frem til er, at valentinsgaver burde fungere lidt ligesom underholdsbidrag.

Tænk over det. Så længe din tidligere partner ikke har fundet en anden partner, er det dit ansvar at sende blomst(er), gaver, chokolade eller et kort. Jeg synes det er helt fair faktisk. I dag ville jeg for helvede da have været glad for en fucking pixibog.

Bare fordi man ikke var gift, og i princippet ikke skylder hinanden en skid, så kan man vel godt hjælpe lidt til med den tidligere partners lykke, eller hvad? Jeg ved det ikke, jeg ville bare gerne have haft blomster i dag. Jeg kan pisse godt lide blomster. Altså.

K sendte den her til mig i dag. Man kan altid regne med K. 

1 kommentar:

  1. Åh, lige nu er jeg ked af, at jeg ikke har købt blomster til dig!

    SvarSlet