tirsdag den 26. februar 2013

A little shot of happy, please

I en lille by lige udenfor Odense bor en af min ældste veninder. Der bor hun sammen med Baby-V, han er snart 2, men i min øjne vil han altid være Baby-V.

T og Baby-V har altid kaffe på kanden hvis du har brug for det. Og Baby-V tager gerne en tur igennem køkkenet i træsko eller mors hæle, hvis det er det der får et smil på dine læber.
Baby-V stjæler sin mors romkugler, og han har netop opdaget sine brystvorter (Jeg lader lige det billede stå lidt).

Baby-V er et af de bedste skud af glæde jeg kender til. Der er ikke langt hjem til T og Baby-V, men jeg ser dem ikke så tit. Studie, arbejde og så videre. Men når jeg ser dem, er det gerne et heldags projekt. Der er gerne kaffe, kage, chokolade, chips, aftensmad og helst en lille lur på sofaen. De er det tætteste jeg kommer på "an emergency shot of happy" her i Odense. Og det virker hver gang.


Man kan kun blive glad, når der sidder sådan en lille størrelse foran dig og pludrer løs om verdenssituationen (tror jeg). 


Og så har Baby-V givet mig disse blomster. Faktisk gav han dem til mig, sekundet efter at han havde set mig kaste op i en hæk på Lunderskov station. Hvis det ikke er baby-love, så ved jeg ikke hvad er. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar