mandag den 21. januar 2013

Wash away your fears

Mød Davey Wavey. Han har en youtube kanal og laver en del happenings, interviews, sjove ting og så videre. Denne happening er min favorit. Davey placerede sig et sted i New York med et skilt: What are your fears? Herefter lod han folk skrive, hvad de er bange for, rundt omkring på hans krop.

Det er så absolut en bonus, at Davey er en meget flot og veltrænet mand i dette tilfælde (at han så er homoseksuel og vist nok optaget er lidt en nitte).

Herefter gik Davey hjem, kun i underbukser (mmmh), folk han mødte på vejen fik også lov til at skrive på hans krop.
Symbolikken i dette lille klip er så fantastisk, og jeg ser videoen igen og igen.


Det fik også mig til at tænke på, hvad min største frygt er. Og jeg ved det ikke helt. Jeg ved, hvad jeg frygter, men ikke hvad jeg frygter mest.

Ikke at slå til
Vågne om ti år, og finde ud af, at jeg er det helt forkerte sted
Fejle i livet generelt. 

Puha, det blev hurtigt meget sentimentalt. Men det er vel i det store hele det jeg frygter. Men det er jo heldigvis ting jeg kan ændre, hvis jeg en dag føler, at jeg er på den helt gale vej og skal dreje af næste gang, jeg får muligheden. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar