onsdag den 16. januar 2013

Sexiest Man (men) Alive

Hvert år uddeler People Magazine Sexiest Man Alive prisen. Det er en fantastisk pris, for den medfører at internettet bliver spækket med billeder af flotte mænd, og at vi får et gensyn med tidligere års vindere. I år vandt Channing Tatum, og jeg forstår godt People Magazine. Han er en virkelig flot fyr, og vi har ikke set ham i andet end alt for lidt tøj, fordi 2012 også var året hvor han havde hovedrollen i Magic Mike.


Det er ikke altid jeg er enig med bladene, når de kårer årets hunk og lignende. Men i år er jeg enig med People Magazine, jeg ville helst have haft, at prisen kunne fordeles på 5-6-7-8-100 mænd. Men Channing Tatum er et udmærket og helt okay valg.

Jeg har dog lagt mærke til at Ryan Gosling nærmest brillerer ved sit fravær på listen. Han har ikke vundet en eneste gang. I don't get it.



Brad Pitt har selvfølgelig vundet to gange. 


Men jeg tror ikke han vinder den igen. 


Johnny Depp har heldigvis også vundet to gange, og i min optik kunne han sagtens vinde hvert år. 



Og endnu en der mangler. Hvor fanden er Jude Law? 



Desuden har jeg på fornemmelsen at George Clooney vinder den igen på et tidspunkt. For han er vist denne generations Sean Connery, han bliver bare ved med at være lækker. 




Jeg ved godt at Sean Connery er cirka 500 år gammel, men jeg kunne godt. Desuden; I mørket er alle katte grå. 


Og som den sidste jeg mangler: Joseph Gordon Levitt. Min fremtidige mand, vidunderbarnet, skattemus (som jeg kalder ham i mine drømme), den ultimative good guy. Han må og skal på den liste på et tidpunkt. 


Afsluttende kan i underholde jer selv med denne video fra Magic Mike. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar