torsdag den 31. januar 2013

Lidt om bryster og bh'er (eller mangel på samme)

Jeg har et talent for at glemme at tage bh på. Det er noget mærkeligt noget, for det er vel efterhånden blevet en fast del af alles "uniform", alligevel lykkes det mig gang på gang at glemme at tage bh på.

Ofte opdager jeg det først meget sent. Som for et par uger siden, hvor jeg først opdagede det efter at have været på arbejde i 8 timer. Thank the lord for store fleecetrøjer. Eller som i dag, da jeg først opdagede det, da jeg stod i Hunkemøller og skulle have nye bh'er - ironisk nok.

Jeg hader bh'er. Jeg får ømme patter, eller det er mest når jeg ikke har hat bh på i flere dage. Og de så pludselig bliver spændt op. Men så har jeg også ømme patter i flere dage. Og det er ikke rart.

Jeg er heldigvis udstyret med et par bryster der sidder rigtig pænt. Det er rigtigt! De sidder hvor de skal, og hænger ikke nede om navlen, eller sidder unormalt langt fra hinanden. Og hvis jeg selv skal sige det, så er de faktisk ret flotte (Er jeg for selvglad nu?).

Jeg har i dag investeret i nye bh'er fra netop Hunkemøller - jeg har ikke brug for det vilde pushup, og jeg vil faktisk helst have helt plain blonde uden fór, fyld og pis. Og det kunne jeg heldigvis få i dag. Og ja, det var også i butikken jeg opdagede at jeg var kommet afsted uden bh. Ikke inde i prøverummet. Næh, mens jeg talte med den søde "bh-salgsdame" (hvad kalder man dem ellers?).
Hun spurgte hvilken størrelse jeg havde på nu, og jeg tog instinktivt fat i mine bryster (er det kun mig der gør det, når folk spørger til mine bryster?), og kunne konstatere at der ikke var nogen bh. Det sagde jeg selvfølgelig højt, men Hunkemøller-damen konkluderede at det kunne jeg sagtens bære. Tak Hunkemøller-dame.

Jeg tror ikke, at det faktum at jeg glemmer min bh tit, er fordi jeg mener at jeg har stjernegode kasser. Det handler ganske enkelt om, at jeg er pisse distræt. Jeg er faktisk engang kommet i skole uden bluse på. Jeg opdagede det først da jeg skulle til at tage jakken af. Det blev til en hel dag med jakke på, selvom det var møgvarmt overalt. "Jeg er bare rigtig kuldskær." - Det var så dumt og i lang tid efter, måtte jeg svede mig igennem mange dage, for: "Du er jo kuldskær, fryser du ik?" - Jooo helt vildt, lad mig lige tage uldfrakken på igen. Fuck mand.

Anyways, det var en lang smøre. Jeg ville egentlig bare vise jer mit nye undertøj (det kan man vel godt?)



Nu skal jeg bare huske at tage dem på om morgenen. Men som T sagde i dag, i det mindste glemmer jeg aldrig at tage trusser på. Næh, når det sker, er det med fuldt overlæg. Haha.

2 kommentarer: