lørdag den 19. januar 2013

Kære Biozonen,

... Cinamaxx, Nordisk Film eller whoever,

Jeg har lige opdateret fanen Movies to watch. Den liste er efterhånden rigtig lang, og den bliver sikkert også rigtig dyr. Jeg har ikke penge til at se alle de film, jeg gerne vil, men vi ved jo allesammen godt, at min ansvarlige og fornuftige side ikke er den mest udtalte, så jeg kommer til at bruge penge på at se 90% af de film. Vi ved også godt, at jeg kommer til at bruge timevis på at anmelde/anbefale dem til bloggen. Og det kan jo være, at det resulterer i et par stykker mere, der tager i biografen hos jer. Det jeg tænker er, at en enkelt sponsoreret billet i ny og næ vel er på sin plads? Jeg siger ikke de alle skal sponsoreres, jeg siger bare, at jeg altså tager meget i biografen, og det kan godt blive halvdyrt, men i tjener sikkert masser af penge, så kunne man vel godt få en aftale i stand? Et job i en af jeres biografer ville også være helt fint. Helst i Odense. Jeg læser film- og medievidenskab (og litteratur) så jobbet er vel relevant for mig, og jeg ville passe godt ind hos jer. No shit.

Ps. Jeg mener det her helt seriøst. Hvis i arbejder hos Biozonen eller lignende, eller bare har lyst til at sponsorere en tur i biografen, så skal i endelig ikke holde jer tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar