tirsdag den 8. januar 2013

I have a secret to share..

Jeg er, hvad i folkemunde er kendt som, en Directioner

Jeg elsker dem. Ikke som i "Åh jeg må og skal møde dem, de er mine fremtidige mænd, jeg vil til koncert med dem", mere som "Jeg kan faktisk godt lide deres musik". 

Jeg ved ikke hvordan det skete og hvornår det skete. Eller jo, det gør jeg. C startede, som en joke tror jeg, at smide deres videoer op alle vegne. I starten blev jeg irriteret, så begyndte jeg at lytte til det, og nu smider jeg det på frivilligt. OH SHIT! 

De er en flok børn, deres tekster er en fucking lang kliché og musikvideoerne er som taget ud af Take Thats velmagtsdage. Det er jo ikke godt. Men alligevel synes jeg det er fucking fantastisk. 

Er jeg den eneste der har det sådan? 





Nu vil jeg cykle på arbejde, med One Direction på Ipod'en.

4 kommentarer:

  1. Nej, du er bestemt ikke den eneste! Synes man bliver i så godt humør af deres musik, så jeg hører det også sommetider ;-)
    Jeg blev bare utrolig chokeret, da jeg fandt ud af, at de er 18, 19 og 20 år! Mit gæt var højest 16!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja, de ser ikke så gamle ud - men de er jo stadig bare børn :p

      Slet
  2. Du er ikke den eneste!! :-D Jeg bliver så mega glad af deres musik, så når jeg har en dårlig dag, sætter jeg en sang på med dem, og så nynner jeg med, alt imens mit humør vender. Det er skønt!! Go 1D, som de hedder blandt teenagere (erfarede jeg juleaften, da en af pigerne blev ved med at få ting med dem på.. klogere kan man altid blive!) ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var til 1D tema fest nytårsaften, komplet med quiz, plakater og god musik :p

      Slet