fredag den 18. januar 2013

Fun facts om eksamenslæsning

Jeg læser til eksamen, men har jeg lært noget? hvad har jeg lavet? og går jeg nogensinde igang?
(Jeg fik lige associationer til oplæggene i The Julekalender)
.

1. En af mine nipsting har måttet lade livet. Den fløj på gulvet, da jeg, som overspringshandling, valgte at flytte rundt på mine (fake) planter.

2. 9gag.com er stadig sjovt.

3. De genudsender Et Umage Par på Tv2 Zulu for tiden.

4. Der trænger til at blive støvsuget i min lejlighed.

5. .. og vasket gulv.

6. .. og skrubbet i bund på badeværelset.

7. .. og taget opvasken.

8. Jeg er ikke særlig hygiejnisk i eksamensperioden.

9. Mit hår får lov til at fedte voldsomt meget igennem. Jeg tester jo bare det der med at det bliver selvrensende.

10. Go' Morgen Danmark burde fyre Lisbeth Østergaard.

11. Kaffe kan bruges til at slukke tørsten, hvis du er desperat nok.

12. Jeg løber snart tør for kaffe.

13. Jeg ville aldrig komme op om morgenen, hvis ikke T ringede og fik mig op.

14. Jeg kunne også blive stripper.

15. Jeg har udskydt bachelor opgaven (igen), men denne gang har min vejleder sagt: "Du har brug for motivation, vi planlægger vejledningssamtaler med 3 ugers intervaller".

16. Jeg har åbenbart brug for en til at holde mig i ørerne.

17. Jeg lever stadig af toast.

18. Sneglcille laver virkelig gode playlister på spotify.

19. Miriams og Cathrines blogs er virkelig gode overspringshandlinger. Og jeg tror jeg har et girlcrush på dem begge.

20. Jeg har fået læst noget, jeg føler stadig jeg er lidt bagud, men jeg har hele weekenden.

21. Jeg går igang nu.

2 kommentarer:

  1. Det der er jo skrevet til migO.o Lejligheden flyder, jeg går kun i bad, når jeg skal ud i offentligheden (...og selv her kan vi godt lige strække den en ekstra dag, ahæm), og så lever jeg af boller og Pepsi Max. Og Miriam og Cathrine nærmer sig dagens optur. The joy of eksamenlæsning.
    Men jeg må nok hellere komme i gang med at skrive videre. Selvom jeg jo ellers har HELE weekenden. Ahæm.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så rocker langt bagud, at det er pinligt efterhånden. Jeg får ikke lavet en skid, og overvejer kraftigt om, jeg skal give mit modem til en veninde, og antennestikket nu jeg er i gang. Det kan være det er det der skal til.

      Ps. Jeg har ikke vasket hår i fem dage.

      Slet