lørdag den 19. januar 2013

Fun facts om eksamenslæsning part 2.0

Jeg læser stadig til eksamen. Og jeg hader det stadig. Jeg roder stadig. Jeg er stadig voldsomt klam. Mit hår er endnu mere fedtet. Jeg drikker stadig kaffe. Jacob har ikke smadret mere elektronik i lejligheden (toastmaskinen virker stadig - 7 - 9 - 13).

Jeg sporter den flotteste uni-knold. Det kalder jeg den. Pigerne på SDU (da jeg læste der) yndede at lave en knold der sad så højt, at den næsten sad i panden. Den var altid møg rodet, og håret var fucking fedtet. Det er sådan jeg er nu, så uni-knold it is.

Min lejlighed trænger stadig til en ordentlig omgang støvsugning. Men jeg har taget skyklapper på, og læser kun kompendier, noter og filmhistorie. Jeg smider snart min favorit eksamens cd på, drikker noget mere kaffe. Ryger min sidste cigaret (jeg må købe nye, når jeg har forberedt to spørgsmål). Og så går det løs. Jeg har jo hele weekenden. Av.

Uni-knolden - ikke så høj som nogen af dem jeg ser på uni, men høj for mig. 

Helvede på jord.

My love. 

Yndlings-eksamens-cd. 

Opvask og elsket toastmaskine. 

9 kommentarer:

  1. Åh :'D Uni-knolden. Er det okay, hvis jeg lige elsker det udtryk en smule? Haha, og det værste er, det er så sandt så sandt.
    Faktisk sporter jeg også uni-knolden i disse dage. Jeg er småsyg og helt i ferie-mode, og så er fedtet rodet hår næsten et must ;)

    Og så håber jeg du klarer dig igennem; med masser af toast, kaffe og god musik!

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsk løs! Det er det grimmeste i verden, men den er så rocker behagelig ;)

      Jeg håber også jeg klarer den, og tror nu nok det skal gå - og god bedring! :D

      Slet
  2. Jeg har også gang i kaffe. Og eksamenslæsning. Og had. De tre ting høre vist unægteligt sammen, ser det ud til.
    God læselyst (:

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var engang en der sagde til min veninde, at folk der hader eksamen, er dem der ikke forbereder sig. Men hey, jeg hader ikke selve eksamen (jeg bliver nervøs), jeg hader optakten. Der er forskel. Men der skal være had med på den ene eller den anden måde. Og kaffe!

      God læselyst :)

      Slet
  3. Kæft, din stakkel! Det ser præcist ligeså ækelt og træls ud, som eksamen jo nu engang er (hermed ikke henvist til fedt-hår - tror jeg sportede en endnu større fedt-knold i mine uni-dage....)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så træls lige nu. Heldigvis er det slut på tirsdag, med mindre jeg dumper, så må jeg jo på den igen ;p

      Slet
  4. Det må så være 6. dag uden hårvask? Jeg blev nødt til at overgive mig i dag, da jeg skal mødes med min gruppe om snart. Suk. Men helt spildt er det ikke, for eksamenen er nemlig i morgen, og der vil jeg i hvert fald prøve på at se lidt præsentabel ud. Suk, igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! Jeg vasker hår imorgen aften. Eksamen er tirsdag, i Kbh - jeg skal med toget kl. 6.56 - jeg kommer aldrig op.

      Slet
    2. Vigtig viden - ligeygldig info?

      Slet