mandag den 14. januar 2013

Drunk drunk drunkity drunk drunk: Nytårsaften


Det kommer lidt sent, men her ser i mig nytårsaften. I og med der er en glowstick med på billedet, ved jeg, at  billedet er taget efter klokken 23, for der spillede vi pakkeleg, og der vandt jeg dette vidunder. Derfor ved jeg også hvor meget jeg havde fået at drikke på dette tidspunkt. Ikke desto mindre deler jeg billedet.
Duckface, glowstick og sovekammerøjne, for helvede det er hot.

Jeg havde et godt nytår. Komplet med øl, champagne, vin, morgan, gangnamstyle, dejlige veninder, One Direction, sød og forvirret fyr - 20 år (okay 22, tror jeg, men skal han være ung, kan vi ligeså godt gøre ham rigtigt ung), drunk late night/early morning telefonopkald og afsluttende styrt på eget badeværelse alene.

Alt i alt en god aften.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som om, at du har haft et godt nytår :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var fantastisk! Håber du kan sige det samme om dit :)

      Slet