mandag den 21. januar 2013

Det er lige om lidt..

At jeg skal til eksamen. Eller det er imorgen, men når man ikke føler sig 100% klar føles det som om det er lige om lidt.

Jeg har lavet en "sidste-dags-læseplan". Jeg har en "lad-os-se-hvor-meget-du-kan-huske-og-spise-kage-date" med K i aften. Jeg har bestilt personligt vækkeur fra min mor, så jeg bliver ringet op imorgen tidlig kl. 6.10 - hvis jeg ikke har sendt en sms inden.

Jeg har smidt Sneglcilles playliste Work it på Spotify. Og nu er jeg ved at være klar til at gå rigtigt igang.

Jeg ligner stadig lort (billeder kommer lige om lidt), mit hår er stadig fedtet - det skal vaskes i aften. Jeg har nattøj på. Og så frygter jeg dagen imorgen, ja jeg skal til eksamen, men i er også nødt til at forstå, at jeg ikke har haft tøj, make-up eller BH på i seks dage. Jeg får de ømmeste patter imorgen. Av.






Ja, det er den samme knold, som jeg lavede for 2 dage siden. Den holder godt. 

6 kommentarer:

  1. Ser vi alle ikke sådan ud når vi har læseferie?
    Held og lykke med eksamen i morgen! Jeg har selv eksamen på onsdag, og så er der FERIE indtil den 1. :-)

    Knus Sanne
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ser i hvert fald altid sådan ud. Og tak, og held og lykke til dig onsdag :)

      Slet
  2. Hvor er det ømt.... Love it! ;-)

    Held og lykke med eksamen, hvis ikke den er overstået!

    Knus john-a // jonnaboe.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha jeg skriver de mærkeligste ting, når jeg har eksamensstress ;)
      Jeg var oppe igår, det gik fint :)

      Slet
  3. Guuud. Jeg troede kun det var mig, der var så sexy når det var eksamenstid! ;-)

    BTW, har lige opdaget din blog. Instant fan!

    - Jeanette
    www.jeanettes.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan forstå på stemningen herinde, at vi vist alle ser sådan ud, vi er bare ikke så mange der ligger billeder på nettet af det ;)
      Tak for de søde ord - jeg må hellere få kigget forbi hos dig :)

      Slet