mandag den 14. januar 2013

Det der med eksamen

Jeg skal til eksamen næste tirsdag. Jeg skal op i film- og mediehistorie. Jeg skal op i en motherfucking-røvsur-outdated-lorte eksamensform. Jeg skal nemlig læse op på 23 spørgsmål. Når jeg så kommer til eksamen, skal jeg trække et spørgsmål, forberede mig i tyve minutter, og så skal jeg brillere i 20 minutter, (forhåbentligt) få et 12-tal og så skal jeg juble. Men men men, jeg skal gøre disse ting uden fucking hjælpemidler. Jeg må ikke have mine noter eller bøger med ind til forberedelse. Jeg skal altså kunne det udenad. Jeg skal fucking huske ting. Mig der aldrig kan finde sine nøgler, intet socialt liv ville have uden sin kalender, mig der ikke kan huske hvor jeg gør af min ipod, taske, kjole, bukser. Mig der ikke kan huske hvornår jeg skal arbejde. Mig der ALTID glemmer at tage bh på, og en enkelt gang har glemt at tage bluse på. Jeg skal fucking huske hele verdens film og mediehistorie - NO SHIT!

Oveni det skal jeg skrive mit bachelorprojekt, som jeg forresten ikke rigtigt er startet på endnu. OG jeg skal arbejde pisse meget ved siden af, for jeg skal spare op til ferie/flytning/bøger.

Jeg mangler et seriøst spark i røven, en peptalk, en seriøs læsepartner, eller et (lovligt og ufarligt) stof der gør at jeg ikke behøver søvn de næste tre uger. Anyone?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar