fredag den 4. januar 2013

2013

Alle gør det, og nu gør jeg det også. 

2013 skal være året hvor jeg:

- Stopper med at ryge for good - det skal fandeme lykkes!

- Får skrevet det skide bachelor projekt - gerne inden d. 31.01.2013

- Bliver bachelor i litteraturvidenskab med tilvalg i film- og medievidenskab (der skal gå meget galt for at det ikke sker, jeg skriver det kun ned, fordi det gør mig lidt meget stolt).

- Spiser færre chips. Eller eventuelt træner noget mere, så jeg ikke behøver skære ned. Bum bum. Den er svær.

- Får læst Ringenes Herre færdig - det skal sgu være løgn at jeg ikke kan færdiggøre den serie. Den er jo god, jeg er bare fucking doven.

- Får hyggelæst meget mere - jeg ved godt jeg læste en del i 2012, men man kan ikke læse nok.

- Bliver meldt ind i et fitness center - det skal være slut med sofamave.

- Tager på ferie med C igen - vi har allerede en vandretur i Irland i støbeskeen.

- Tager på cykel ferie.

- Tager til koncert med Green Day (de spiller i Kbh til sommer, jeg har bare ikke råd til billetten lige nu).

- Tager til Paris.

- Står op når mit vækkeur ringer.

- Får lavet en giveaway på bloggen - skal bare lige komme på noget godt.

- Får lavet et shoppingbudget og holder det.

- Rydder op (og ud) i garderoben. (og sko-reolen).

- Stopper med at bruge af min opsparing.

- Forhåbentligt får tatoveret den ugle, jeg har snakket om så lang tid.

- Sender nogle af alle mine skriblerier ind til et forlag - så skræmmende kan det vel ikke være.

- Husker at tage mine vitaminpiller hver dag.

- Får en kat, eller en større lejlighed, eller begge dele. (Haha)

- Laver flere DIYs - jeg slapper af når jeg gør det.

- Får søgt udveksling på kandidaten.

- Lærer at tænke før jeg taler - vi ved godt allesammen at den allerede er død.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar