mandag den 3. december 2012

Urban #9: At være politisk ukorrekt



Jeg er hvad man vil kalde politisk ukorrekt, mest fordi jeg næsten aldrig tænker før jeg taler, mit filter er nærmest ikke eksisterende. Derfor skrev jeg i tidernes morgen et indlæg om netop det. 
Jeg finder “nyheder på tegnsprog” særdeles underholdende! (Det gør jeg stadig)
Jeg kalder det stadig for “negerboller” og ikke “flødeboller”! (Det gør jeg også stadig)
Jeg kalder Tyskland for moderlandet af synkronisering! (Italien er blevet tilføjet til den liste)
Jeg får ikke dårlig samvittighed, når jeg bander som en anden havnearbejder foran en femårig! (Det gør jeg faktisk nogen gange nu)
Jeg kalder det for gamle mennesker, og ikke ældre borgere! (Tjek!)
Jeg dømmer dig hvis du staver forkert! (Tjek!)
Jeg dømmer dig også hvis du har voldsomt mange grammatiske fejl! (Det er lidt ironisk for jeg gør det selv, men jeg dømmer dig alligevel - lidt)
En mongol er en mongol, downs syndrom er den medicinske betegnelse, er du læge? (Åh gud, det her har jeg virkelig skrevet engang - og jeg er vel stadig af den overbevisning)
Jeg kan finde på at kalde den psykiatriske afdeling for kolbøttefabrikken! (Tjek!)
Jeg finder det nogle gange underholdende at se 14 årige gøre sig selv så uendelig meget til grin! (Ikke nogle gange - ALTID!)
Jeg elsker at glo på et dansegulv og grine af dem der tror de kan danse! (Også selvom jeg er en af dem)
Jeg køber øl til veninders små søskende, hvis de ikke er gamle nok! (Ikke mere, de er alle gamle nok - fuck I'm old!)
Og det allerværste - jeg indrømmer det rent faktisk! (Tjek!)

2 kommentarer:

  1. Du virker som en pige med humor på højt plan! Jeg glæder mig til næste indlæg - jeg følger i hvert fald med :)
    Kig endelig forbi hos mig engang.

    // Nana Maria // http://nanamariaoo.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Nana! Jeg kigger forbi :)

      Slet