søndag den 16. december 2012

Ugens Idiot

Jeg har haft en masse ideer til Ugens Idiot. De har alle handlet om mig selv og dumme ting jeg har gjort. Jeg har indlæg nok til de næste seks gange Ugens Idiot, så glæd jer.

Denne omgang Ugens Idiot, eller skal vi kalde det "Heidi din kæmpe hat!", er lige sket. Som i nok har set har jeg været en del fraværende på bloggen. Jeg havde en ide om at lyve for jer. JA SGU! Jeg ville bilde jer ind, at mit overførselsstik til kameraet var væk (for det var det også - lidt), og sige at jeg jo ikke kunne blogge så meget, og da slet ikke uden billeder, når nu jeg havde gennemskuet blogger.coms retningslinjer. For det ville jo bare være dumt, og total spild af god gammeldags gennemlæsning af det med småt.
(Egentlig har jeg bare ikke haft tid eller overskud).
(Okay det er også løgn, jeg har ikke lige gidet, okay, jeg sagde det. Jeg gad ikke. Jeg ville hellere drikke kaffe, glo fjernsyn og drikke mig fuld).

Men men men, jeg har lige fundet mit overførselsstik - det sad i computeren. Ja, i computeren. Jeg kunne bare ikke se det, for stikket er sort, det er mit skrivebord også, og jeg har ikke tændt min skrivebordslampe i godt og vel tre måneder (jeg er bange for at blive konfronteret med et kæmpe lag støv).

Så denne Uges Idiot er mig selv. Det er mig, fordi jeg er blind, og fordi jeg overvejede at lyve for jer. Sorry.

2 kommentarer:

  1. Hahahaha! Jeg elsker at du er så ærlig! Desuden skal man have lov til at lade være med at blogge en gang i mellem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja, jeg fortrød halvvejs igennem indlægget og tænkte: "Nu får i den sgu bare" ;)

      Slet