mandag den 31. december 2012

Stedet hvor alt kan ske..

I har alle været der. Det er drømmeland, eventyrland, badeland, alt-kan-ske-land, du-er-den-bedste-land. I har det alle i jeres hus, lejlighed eller på gangen. Jeg taler om badeværelset. Nærmere bestemt under bruseren.

Når vandet rammer kroppen sker der noget med os, eller i hvert fald med mig. Jeg bliver den bedste til alt. Nogen gange vinder jeg en oscar. Det skifter lidt hvad jeg vinder den for. Nogle gange er jeg instruktør, bedste skuespillerinde, bedste birolle, bedste manuskript, og en enkelt gang har jeg vundet for bedste originale sang.

Nogen gange vinder jeg en nobelpris, næsten altid i litteratur.

Nogen gange frier Joseph Gordon Levitt til mig. Andre gange er det Channing Tatum, Ryan Gosling, Johnny Depp, Neil Patrick Harris (a girl can dream) eller Sean Connery (en ung Sean Connery).

Nogle gange kører radioen i baggrunden, og jeg giver den som forsanger i verdens bedste band. Og bagefter vinder vi en grammy.

Nogen gange er det mit første møde med min fremtidige mand, det er altid meget casual, og meget Guuuud-jeg-vidste-slet-ikke-du-var-kendt-agtigt. Nogen gange er det første gang jeg møder hans familie (de elsker mig altid!) Nogen gange er det det øjeblik hvor mig og min kendis går fra hinanden, og han rejser i flere timer/dage for at finde mig, og vinde mig tilbage.

Under bruseren kan jeg alt. ALT siger jeg jer. Jeg vinder et hav af priser, jeg har de flotteste mænd i verden og jeg græder aldrig! Det er et godt sted.

Faktisk vil jeg gerne bo i min bruser.

Ps. Jeg har også en enkelt gang været lesbisk under bruseren, min udkårne var Emma Watson.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar