lørdag den 22. december 2012

Milano #6: Florence + the Machine

Grunden til at vi skulle til Milano var, at Florence + the Machine skulle spille der. Deres Europa turné sendte dem desværre ikke til Danmark, og vi var ikke hurtige nok til at få billetter i Berlin, men Milano er sgu også okay.

Koncerten var fantastisk. Der var kun én sang jeg ikke kunne hele teksten til. Florence Welsh fra fantastisk. Bandet var fantastisk. Koret var fantastisk. Sceneshowet og lyset var fantastisk. Alt var fantastisk. Florence havde et nærvær som ingen anden. Hun formåede at fylde hele scenen, og hele Mediolanum. Hun var glad, frisk og rar - og så var hun i øvrigt ikke bleg for, på et tidspunkt, at stoppe koncerten, for hun var ikke helt sikker på om hun lige havde sunget forkert. Det var så godt. Jeg kan ikke sætte ord på min oplevelse, for jeg er ærligt talt stadig ved at fordøje den. Jeg elskede Florence + the Machine inden koncerten, og jeg elsker dem, om muligt, endnu højere nu. Fantastisk, intet mindre end fantastisk.

I må undskylde billedernes kvalitet. Jeg var meget begejstret og zoomede alt for meget, det passer åbenbart ikke særlig godt sammen med dans og skrig.
























Ps. Jeg har også videoer fra koncerten, men jeg har endnu ikke helt besluttet om de kommer herind. Man kan nemlig (meget tydeligt) høre Lena og jeg på filmen, og det er altså ikke kønt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar