torsdag den 20. december 2012

Milano #1: Macaroons

Jeg er endelig nået dertil på min to-do liste, hvor det er tid til at vise jer billeder fra Milano.

Milano var skøn, og det var en rigtig dejlig tur. Jeg var af sted med en af de allerbedste, Lena. Vi lavede rigtig mange ting, og jeg har tænkt mig at dele det meste. Jeg debatterer dog stadig med mig selv, om jeg skal dele videoerne fra Florence+the Machine koncerten, for man kan tydeligt høre min og Lenas skønne (SKØNNE!) stemmer i baggrunden.

Som det første vil jeg dele dette øjeblik. Øjeblikket hvor min macaroon mødom blev taget. Jeg havde ikke smagt macaroons inden, eller jo - men ikke sådan rigtigt, men hvor er jeg glad for jeg gjorde det. De er dyre, de er små, men de er fucking fantastiske! Jeg vil lære at lave mine egne, og jeg vil (når mit rygestop engang lykkes, for ja, det er gået i vasken) købe dem alle steder fra, hele tiden og altid. Ja sgu.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar