lørdag den 1. december 2012

London: Storebror prøver espresso for første gang

I London er der en Starbucks på næsten hvert gadehjørne. Jeg udnytter det til fulde hver eneste gang jeg er i London. Denne gang havde jeg, som i ved, min mor og storebror med. Min storebror ville gerne prøve "Det der espresso". Så det fik vi da sat i stand. Han valgte at gå all in, og bestille en double espresso. Jeg vil lade billederne tale for sig selv. Min mor valgte at være solidarisk, og bestilte også en (det var ikke første gang, og min mor laver i forvejen den stærkeste kaffe). Jeg selv bestilte en flat white, jeg skulle ikke nyde noget af "det der espresso".

Læg venligst mærke til min mors meget casual "det er da bare kaffe" udtryk.

Det her var for sjovt til ikke at dele - også selvom det ikke er særligt: "Jeg elsker min storebror" agtigt.





Så i det? Jeg har billeder på bloggen, jeg læste ALLE google/bloggers guidelines igennem, og fandt ud af, at billeder af en bestemt størrelse (mindre end 800x800 pixels) ikke tæller med i lagerpladsen - meget mærkeligt. Så det næste stykke tid, vil mine billeder måske ikke være ligeså store som de plejer, men hey - der vil være billeder. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar